Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2284
Назва: Гейміфікація: потенціал застосування, роль і місце в розвитку підприємства
Інші назви: Геймификация: потенциал применения, роль и место в развитии предприятия
Gamification: potential applications, role and place in the development of the enterprise
Автори: Уткіна, Юлія Миколаївна
Руських, А. О.
Уткина, Ю. М.
Русских, А. А.
Utkinа, Yu. M.
Russkikh, А. А.
Ключові слова: гейміфікація
залученість
ігрові методи управління
менеджмент інновацій
KPI
геймификация
вовлеченность
игровые методы управления
менеджмент инноваций
KPI
gamification
involvement
game management methods
innovation management
KPI
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Уткіна Ю. М. Гейміфікація: потенціал застосування, роль і місце в розвитку підприємства / Ю. М. Уткіна, А. О. Руських // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2019. - № 66. - С. 139-148.
Короткий огляд (реферат): UA: Однією з найбільш цікавих і гучних тенденцій останніх років стосовно організації бізнес-процесів стала гейміфікація. На даний час, серед ключових сфер застосування концепції, виділяють системи відстеження показників роботи співробітників, управління інноваціями, адаптації та професійного розвитку персоналу. Цим визначається висока необхідність додаткових досліджень у заявленій темі для досягнення організаціями високих результатів від застосування даної концепції. EN: One of the most entertaining and sensational trends of recent years in relation to the organization of business processes has become gamification. The elements of the game are widely distributed in many spheres of human activity, and the game process is an important tool for the development and formation of the personality, which is inherent in man by nature. The common feature of any game is involvement: on the one hand, the game is designed to strengthen the individual’s aspirations for any needs acquired by individual experience, and on the other, heighten interest in something. The relevance of the concept of gamification is due to the expansion of its scope and the active introduction of game elements into business processes. Currently, among the key areas of application of the concept, there are systems for tracking employee performance, innovation management, adaptation and professional development of staff. This determines the high need for additional research in the stated topic in order for organizations to achieve high results from the application of this concept.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2284
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 66

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Utkinа.pdf382.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.