Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23104
Назва: Використання методики CLIL у викладанні економіки англійською мовою студентам-філологам УкрДУЗТ
Автори: Назаренко, Ірина Леонідівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мачулін
Бібліографічний опис: Назаренко І. Л. Використання методики CLIL у викладанні економіки англійською мовою студентам-філологам УкрДУЗТ / І. Л. Назаренко // Людина, суспільство, комунікативні технології: матеріали ХI міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 жовтня 2023р.). - Харків: Мачулін, 2023. - С. 79-84.
Короткий огляд (реферат): Основна мета Європейського простору вищої освіти, створеного в рамках Болонського процесу, зосереджена на сприянні інтернаціоналізації вищої освіти. Глобальні рейтинги університетів за останні роки, які підкреслюють важливість якісного викладання поряд з дослідженнями, висвітлюють приклади успішної практики, тим самим підвищуючи обізнаність щодо питань якості (як визначено Європейською асоціацією забезпечення якості вищої освіти, ENQA) і сприяючи конкуренції між навчальними закладами. Ця конкуренція є особливо помітною в контексті глобалізованого ринку праці. Зростаюча мобільність студентів і викладачів, тенденція, яку можна простежити з початку програми Erasmus у 1987 році, разом з еволюцією віртуальних обмінів, яким сприяють сучасні освітні технології, підняла CLIL (Content and Language Integrated Learning - предметно-мовне інтегроване навчання)до рівня головної стратегії в міжнародному ландшафті вищої освіти. Отже, CLIL тепер став предметом як педагогічного навчання, так і наукових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23104
Розташовується у зібраннях:Людина, суспільство, комунікативні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко.pdf452.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.