Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23130
Назва: Роль цифрового PR у формуванні іміджу організації
Автори: Александрова, Олена Юріївна
Косич, Марина Василівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мачулін
Бібліографічний опис: Александрова О. Ю. Роль цифрового PR у формуванні іміджу організації / О. Ю. Александрова, М. В. Косич // Людина, суспільство, комунікативні технології: матеріали ХI міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 жовтня 2023р.). - Харків: Мачулін, 2023. - С. 140-141.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні економічна конкуренція компаній передбачає здійснення комунікацій на різних рівнях взаємодії: держава (G – government), бізнес (B – business) та суспільство (C – citizen). Позитивний імідж та репутація організацій створюються та популяризуються в тому числі і за допомогою цифрового PR. Цифровий PR являє собою сукупність практик зі зв’язків із громадськістю з використанням онлайн-ЗМІ, пошукових систем, соціальних мереж та інших веб-технологій.В сучасну епоху цифрової інформації швидкість PR-комунікацій постійно збільшується, а комунікаційні перспективи розширюються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23130
Розташовується у зібраннях:Людина, суспільство, комунікативні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Александрова.pdf354.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.