Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23188
Назва: Напрями стратегічного розвитку підприємства сфери торгівлі
Автори: Каличева, Наталія Євгеніївна
Корінь, Мирослава Василівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мачулін
Бібліографічний опис: Каличева Н. Є. Напрями стратегічного розвитку підприємства сфери торгівлі / Н. Є. Каличева, М. В. Корінь // Людина, суспільство, комунікативні технології: матеріали ХI міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 жовтня 2023р.). - Харків: Мачулін, 2023. - С. 149-150.
Короткий огляд (реферат): Стратегія розвитку торговельного підприємства – це комплекс заходів, спрямований на розвиток усіх підсистем організації тавидів діяльності в умовах жорсткої конкуренції для ефективного управління ним, зміцнення позицій на ринку, задоволення потребпокупців, підвищення конкурентоспроможності та досягнення певних результатів. Стратегію розвитку підприємства торгівлі можна співвідносити з поняттям «господарська», адже вона безпосередньо пов'язана з обслуговуванням домашніх господарств необхідними товарами з урахуванням її комерційного характеру, що забезпечує торговельний процес обміну, кінцевою метою якого є отримання прибутку.Отже, поняття «стратегія розвитку торговельного підприємства» тотожне поняттю «господарська (комерційна) стратегія торговельного підприємства», оскільки вона за своєюсуттю зрозуміла та близька до комерційної діяльності торговельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23188
Розташовується у зібраннях:Людина, суспільство, комунікативні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каличева.pdf372.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.