Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23397
Назва: Роздільне дозування фракцій заповнювачів у виробництві залізобетонних шпал
Інші назви: Separate dosing fractions of aggregates in the production of concrete sleepers
Автори: Бабій, А. І.
Калінін, Олег Анатолійович
Плугін, Андрій Аркадійович
Babiy, A. I.
Kalinin, O. A.
Plugin, A. A.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бабій А. І. Роздільне дозування фракцій заповнювачів у виробництві залізобетонних шпал / А. І Бабій, О. А. Калінін, А. А. Плугін // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті: тези доповідей 5-ї міжнар. наук.-техн. конф. з будівельних матеріалів, конструкцій та споруд (23-24 квітня). - Харків: УкрДУЗТ, 2015. - С. 15.
Короткий огляд (реферат): У питаннях призначення складу бетону багато десятиліть триває дискусія щодо доцільності застосування заповнювачів роздільних фракцій або безперервної фракції. Для бетону залізобетонних шпал підприємства України звичайно застосовують як крупний заповнювач щебінь суміші фракцій 520 мм, як дрібний заповнювач  пісок з модулем крупності 22,4. В УкрДАЗТ розроблена методика підбору складу такого бетону, яка ґрунтується на забезпеченні оптимальних величин коефіцієнтів розсунення щебеню цементно-піщаним розчином і піску  цементним тістом (каменем). Ця методика дозволяє отримувати бетон з високими ранньою міцністю, водонепроникністю, у т.ч. безнапірною, низькими деформаціями повзучості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23397
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабій.pdf255.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.