Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧигирик, Наталія Дмитрівна-
dc.contributor.authorНайдьон, Євгеній Олександрович-
dc.contributor.authorСумцов, Андрій Леонідович-
dc.contributor.authorChigirik, Natalіya Dmitrіvna-
dc.contributor.authorNayden, Еvgenіy Oleksandrovych-
dc.contributor.authorSumtsov, Andriy Leonіdovich-
dc.date.accessioned2018-10-09T11:47:14Z-
dc.date.available2018-10-09T11:47:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧигирик, Н. Д. Аналіз схемних рішень та вибір тягового привода швидкісного рухомого складу [Текст] / Н. Д. Чигирик, Є. О. Найдьон, А. Л. Сумцов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - Харків, 2016. - Випуск 164. - С.104-112.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/234-
dc.description.abstractUA: У даній статті проведено аналіз існуючих схемних рішень тягового привода швидкісного рухомого складу, наводиться опис сучасних конструкцій тягового привода різних країн світу. Розглядається сучасна концепція вибору типу тягового привода швидкісного рухомого складу, яку можливо застосувати для залізниць країни. Пропонується критерій вибору тягового привода – інтегральний ККД, що враховує ККД привода з урахуванням режимів експлуатації. EN: The text of the article provided an overview of the existing variants of the configuration of the equipment vehicle-speed locomotives. A list of design features. The description of the design features of the chassis and traction drives of modern high-speed rolling stock, such as high-speed trains such as TGV-PSE, TGV-A (France), the ICE (Germany), in trial operation - ETR-450 (Italy) and the 300 series ( Japan). Currently, all listed above the rolling stock is in regular operation at speeds above 250 km / h. High speed trains TGV-PSE consist of eight two intermediate wagons and locomotives odnokabinnye at both ends of the train. Electric and one side followed by a car based on its own two-axle motor truck, all the rest - on the intermediate support trolleys (so-called Jacobs bogie design).uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectтяговий приводuk_UA
dc.subjectшвидкісний рухомий складuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт корисної діїuk_UA
dc.subjectтяговий електродвигунuk_UA
dc.subjectвізокuk_UA
dc.subjectкомпенсуюча муфтаuk_UA
dc.subjectтяговий редукторuk_UA
dc.subjectколісна параuk_UA
dc.subjectлокомотивuk_UA
dc.subjectмоторвагонна тягаuk_UA
dc.subjectзубчасте колесоuk_UA
dc.subjectрежим роботиuk_UA
dc.subjectтяговый приводuk_UA
dc.subjectскоростной подвижной составuk_UA
dc.subjectкоэффициент полезного действияuk_UA
dc.subjectтяговый электродвигательuk_UA
dc.subjectтележкаuk_UA
dc.subjectкомпенсирующая муфтаuk_UA
dc.subjectтяговый редукторuk_UA
dc.subjectколесная параuk_UA
dc.subjectлокомотивuk_UA
dc.subjectмоторвагонная тягаuk_UA
dc.subjectзубчатое колесоuk_UA
dc.subjectрежим работыuk_UA
dc.subjecttractiondriveuk_UA
dc.subjecthigh-speedrollingstockuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjecttractionmotoruk_UA
dc.subjecttruckuk_UA
dc.subjectcompensating clutchuk_UA
dc.subjecttraction gearboxwheelsetuk_UA
dc.subjectlocomotiveuk_UA
dc.subjectrailcartractionuk_UA
dc.subjectgearoperationuk_UA
dc.titleАналіз схемних рішень та вибір тягового привода швидкісного рухомого складуuk_UA
dc.title.alternativeАнализ схемных решений и выбор тягового привода скоростного подвижного составаuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of circuit design and the choice of traction drive speed rolling stockuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 164

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chigirik.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.