Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23539
Назва: Мова навчання та соціально-побутового спілкування
Автори: Сажина, Тетяна Миколаївна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Мова навчання та соціально-побутового спілкування". 5 семестр 3 р.н. ; освітній рівень : другий ; галузі знань : 27 Транспорт, 19 Архітектура та будівництво, 05 Соціальні та поведінкові науки, 07 Управління і адміністрування ; шифри та назви спеціальностей : 275.02 Транспортні технології, 192 Будівництво та цивільна інженерія, 051 Економіка, 071 Облік і оподаткування, 073 Менеджмент ; освітні програми : Організація перевезень і управління на транспорті (ОПУТ), Організація правової та експедиторської діяльності (ОПЕД), Митний контроль на транспорті (залізничний транспорт) (МКТ), Організація міжнародних перевезень (ОМП), Промислове та цивільне будівництво (ПЦБ), Економіка підприємства (ЕП), Управління фінансами, банківська справа і страхування (ФС), Облік, аудит і оподаткування банків і фінансових установ (ОАОБ), Управління персоналом та економіка праці (УПЕП) / укладач Т. М. Сажина. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 12 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасних очікуваннях міжнародного ринку праці, які фіксуються останніми дослідженнями (The Future of Job Report 2018 World Economic Forum URL:http://www3.weforum.org/docs/WEF_Future_of_Jobs_2018.pdf), помітним є дедалі більше посилення уваги до універсальних, мовних компетенцій фахівців не залежно від їхньої спеціалізації. Представники бізнесу, співробітники кадрових служб провідних компаній різних країн світу серед найбільш затребуваних вже зараз і у найближчому майбутньому компетенцій працівників називають їхнє: аналітичне мислення й інноваційність, проактивність у навчанні, креативність, оригінальність та ініціативність, лідерство і соціальний вплив, емоційний інтелект та ін. Тобто здатність до успішної соціальної взаємодії, командної співпраці, ефективність у соціально-психологічному впливі, управлінні мотивацією, лідерство, навички емоційної саморегуляції і самоорганізації та ін. стають в один рівень і навіть часом випереджають за своєю актуальністю вузько спеціальні професійні знання та вміння. Саме на розвиток мовної, комунікативної компетентності майбутніх фахівців, зокрема у сфері соціально-побутової комунікації, і спрямований навчальний курс «Мова навчання та соціально-побутового спілкування». Метою викладання навчальної дисципліни «Мова навчання та соціальнопобутового спілкування» для студентів-іноземців вузів нефілологічного профілю полягає у реалізації комунікативної, освітньої та виховної компетенції, які знаходяться у тісній взаємодії з потребами підготовки спеціалістів для зарубіжних країн. Це комплекс, що включає комунікативну, освітню та виховну мету, які знаходяться в тісній взаємодії з завданнями підготовки фахівців для зарубіжних країн. Комунікативна мета навчання є провідною, так як освітня і виховна цілі реалізуються за умови досягнення студентами певного рівня володіння мовою. Ця мета досягається шляхом формування у студентів необхідних мовних і мовленнєвих умінь у всіх видах мовленнєвої діяльності (читанні, аудіюванні, говорінні і письмі), забезпечуючи їм вільне спілкування українською мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23539
Розташовується у зібраннях:ОП "Ринок криптовалют, трейдинг та управління фінансами"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf638.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.