Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23556
Назва: Товарна інноваційна політика
Автори: Сиволовська, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Товарна інноваційна політика". 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : другий (магістр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач О. В. Сиволовська. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 11 с.
Короткий огляд (реферат): Тому що кожна людина у XXI столітті має бути сучасною, досвідченою, раціонально-розумною, бо інакше можна втратити себе в цьому «океані маркетингових заходів». Навіть якщо маркетинг – не стане професією, важливо розуміти внутрішній бік сучасних рекламних технологій, ціноутворення, збуту, розробки нових товарів на основі проведення маркетингових досліджень, стратегій сегментації та позиціювання, управління товарним асортиментом. «Маркетинг інновацій» важливо вивчати, тому що він набув значного поширення в нашому повсякденному житті і здійснює вплив на індивідуальні потреби, як звичайного споживача, так і підприємства, і суспільство в цілому. Неможливо уявити успішне комерційне підприємство, яке б розвивалося без застосування інноваційних маркетингових принципів, інструментів, концепцій. Успіх фірми в сучасних умовах залежить від правильності застосування маркетингових інструментів. Фінанси, виробництво та інші сторони діяльності підприємства не так важливі, якщо на його товари та послуги немає достатнього попиту, який дає можливість отримувати прибуток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23556
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf924.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.