Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23556
Title: Товарна інноваційна політика
Authors: Сиволовська, Олена Вікторівна
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Товарна інноваційна політика". 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : другий (магістр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач О. В. Сиволовська. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 11 с.
Abstract: Тому що кожна людина у XXI столітті має бути сучасною, досвідченою, раціонально-розумною, бо інакше можна втратити себе в цьому «океані маркетингових заходів». Навіть якщо маркетинг – не стане професією, важливо розуміти внутрішній бік сучасних рекламних технологій, ціноутворення, збуту, розробки нових товарів на основі проведення маркетингових досліджень, стратегій сегментації та позиціювання, управління товарним асортиментом. «Маркетинг інновацій» важливо вивчати, тому що він набув значного поширення в нашому повсякденному житті і здійснює вплив на індивідуальні потреби, як звичайного споживача, так і підприємства, і суспільство в цілому. Неможливо уявити успішне комерційне підприємство, яке б розвивалося без застосування інноваційних маркетингових принципів, інструментів, концепцій. Успіх фірми в сучасних умовах залежить від правильності застосування маркетингових інструментів. Фінанси, виробництво та інші сторони діяльності підприємства не так важливі, якщо на його товари та послуги немає достатнього попиту, який дає можливість отримувати прибуток.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23556
Appears in Collections:ОПП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf924.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.