Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23598
Назва: Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвитку
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Фадєєнко, В. Ю.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвитку / О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р. - Харків: ХДУХТ, 2018. - С. 310-312.
Короткий огляд (реферат): Вітчизняна банківська система – це складова економічної системи держави, яка виступає невід’ємною та однією із найважливішою структур ринкової економіки, що постійно розвивається та удосконалюється. Саме її стабільність та динамічність виступає запорукою стійкого економічного та соціального зростання будь-якої держави, особливо тієї, яка перебуває в кризовому стані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23598
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf145.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.