Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23598
Title: Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвитку
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Фадєєнко, В. Ю.
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Зоріна О. І. Роль маркетингу в ефективному функціонуванні банківської установи в сучасних умовах розвитку / О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р. - Харків: ХДУХТ, 2018. - С. 310-312.
Abstract: Вітчизняна банківська система – це складова економічної системи держави, яка виступає невід’ємною та однією із найважливішою структур ринкової економіки, що постійно розвивається та удосконалюється. Саме її стабільність та динамічність виступає запорукою стійкого економічного та соціального зростання будь-якої держави, особливо тієї, яка перебуває в кризовому стані.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23598
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf145.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.