Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Наталія Георгіївна-
dc.date.accessioned2024-06-14T14:30:32Z-
dc.date.available2024-06-14T14:30:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПанченко Н. Г. Особливості управління якістю послуг залізничного транспорту на принципах соціальної відповідальності / Н. Г. Панченко // Розвиток фінансових відносин суб’єктів господарювання в умовах динамічного зовнішнього середовища : тези інтернет-конференції (15 листопада 2018 р.). – Житомир: ЖДТУ, 2018. – С. 51-53.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-683-512-6-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23735-
dc.description.abstractСьогочасне світове бізнес-середовіще характеризується зміною пріоритетів формування економічних відносин на основі актуалізації принципів соціальної відповідальності, що висуває нові вимоги до забезпечення якості продукції та послуг. Необхідність адаптації до сучасних правил ведення бізнесу спонукає вітчизняні підприємства залізничного транспорту до грунтового перегляду підходів до управління з метою врахування не тільки економічних аспектів функціонування бізнес-суб'єктів, але й особливостей соціально-етичного та екологічного характеру.uk_UA
dc.publisherЖитомирський державний технологічний університетuk_UA
dc.titleОсобливості управління якістю послуг залізничного транспорту на принципах соціальної відповідальностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко.pdf2.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.