Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23735
Назва: Особливості управління якістю послуг залізничного транспорту на принципах соціальної відповідальності
Автори: Панченко, Наталія Георгіївна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Житомирський державний технологічний університет
Бібліографічний опис: Панченко Н. Г. Особливості управління якістю послуг залізничного транспорту на принципах соціальної відповідальності / Н. Г. Панченко // Розвиток фінансових відносин суб’єктів господарювання в умовах динамічного зовнішнього середовища : тези інтернет-конференції (15 листопада 2018 р.). – Житомир: ЖДТУ, 2018. – С. 51-53.
Короткий огляд (реферат): Сьогочасне світове бізнес-середовіще характеризується зміною пріоритетів формування економічних відносин на основі актуалізації принципів соціальної відповідальності, що висуває нові вимоги до забезпечення якості продукції та послуг. Необхідність адаптації до сучасних правил ведення бізнесу спонукає вітчизняні підприємства залізничного транспорту до грунтового перегляду підходів до управління з метою врахування не тільки економічних аспектів функціонування бізнес-суб'єктів, але й особливостей соціально-етичного та екологічного характеру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23735
ISBN: 978-966-683-512-6
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко.pdf2.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.