Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23814
Назва: Забезпечення ефективності маркетингової діяльності організацій в умовах невизначеності
Інші назви: Ensuring the efficiency of the organizations marketing activities under uncertainty
Автори: Зоріна, Олена
Нескуба, Тетяна
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Бібліографічний опис: Зоріна О. Забезпечення ефективності маркетингової діяльності організацій в умовах невизначеності / О. Зоріна, Т. Нескуба // Маркетингова освіта в Україні : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 7–8 жовтня 2021 р. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 94–96.
Короткий огляд (реферат): Однією з основних характеристик ринкової економіки є мінливість факторів зовнішнього середовища в якому функціонують підприємства. За таких умов забезпечення ефективності їх діяльності пов’язане зі швидкою адаптацією факторів внутрішнього середовища. Світова пандемія COVID-19 стала наглядним прикладом ситуації невизначеності, коли перед маркетологами та організаціями постала величезна проблема щодо корегування існуючих стратегій або формування нових. Загалом виникла потреба переосмислення маркетингових практик для забезпечення ефективності діяльності організацій у період пандемії та після неї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23814
ISBN: 978-966-926-390-2
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.