Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23894
Назва: Аспекти постановки маркетингових цілей та завдань в рамках стратегічного планування на залізничному транспорті
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Аспекти постановки маркетингових цілей та завдань в рамках стратегічного планування на залізничному транспорті / А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25-27 жовтня 2018 року. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 71-72.
Короткий огляд (реферат): Жодне підприємство не може здійснювати свою діяльність не поставивши перед собою цілі та не сформувавши завдання. Це перший етап процесу стратегічного планування, який визначає всі подальші кроки фірми в ринковому середовищі. Сьогодні в досить складних умовах конкурентної боротьби та нестабільності підприємства залізничного транспорту тим паче не повинні легковірно ставитися до цього етапу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23894
ISBN: 978-966-941-235-5
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf233.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.