Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23898
Назва: Застосування концепції інтегрованого маркетингу на залізничному транспорті в умовах реформування галузі
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Наумова, Олена Едуардівна
Антонова, Олександра Ігорівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Застосування концепції інтегрованого маркетингу на залізничному транспорті в умовах реформування галузі / О. І. Зоріна, О. Е. Наумова, О. І. Антонова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 8. - С. 192-195.
Короткий огляд (реферат): Економічні реформи в Україні пред'являють нові вимоги до залізничного транспорту з метою зміцнення його конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг. Крім того, зростання конкуренції на ринку транспортних послуг, особливо у сфері пасажирських перевезень, зниження обсягів перевезень пасажирів, збитковість пасажирських перевезень вимагають від Укрзалізниці пошуку нових методів залучення і утримання споживачів транспортних послуг. Все це свідчить про необхідність застосування на підприємствах залізничного транспорту концепції маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23898
ISSN: 2222-4459 (print); 2311-116X (online)
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf240.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.