Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23905
Назва: Нативна реклама як інноваційний інструмент охоплення цільової аудиторії
Автори: Сиволовська, Олена Вікторівна
Ключові слова: нативна реклама
ембієнт-маркетинг
контент-маркетинг
стаття
блог
соціальна мережа
бренди
медіа підтримка
native advertising
ambient-marketing
content marketing
article
blog
social network
brands
media support
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Сиволовська О.В. Нативна реклама як інноваційний інструмент охоплення цільової аудиторії / О. В. Сиволовська // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей XI Міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р. – Київ : КНТЕУ, 2017. – С. 112-114.
Короткий огляд (реферат): Іноді при читанні цікаво написаної статті відомого блогера про те, як гарно його обслужили в ресторані N або, навпаки, дуже погано зустріли у туристичній агенції Y, раптом розумієш, що все це майстерно завуальована реклама (чи антіреклама), яка подана через лідерів суспільної думки. Така реклама може визвати у споживача позитив або негатив, але основну свою функцію вона обов’язково виконає – приверне увагу, а може навіть і зацікавить.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23905
ISBN: 978–966–629–802–0
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сиволовська.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.