Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебанова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-06-21T08:41:05Z-
dc.date.available2024-06-21T08:41:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧебанова О.П. Креатив та його роль у системі просування / О. П. Чебанова, О. М. Мкртичьян // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей XI Міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р. – Київ : КНТЕУ, 2017. – С. 130-132.uk_UA
dc.identifier.isbn978–966–629–802–0-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23906-
dc.description.abstractМода на «креатив» виникла не випадково. Все, що пов’язано з творчої складової бізнес-процесів, приносить великі доходи, причому як самим креаторам, так і тим, хто експлуатує їх ідеї. Одна з популярних сфер додатка «нестандартного мислення» – реклама.uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectкреативuk_UA
dc.subjectрекламний бізнесuk_UA
dc.subjectрекламний продуктuk_UA
dc.subjectрекламний ринокuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectcreativuk_UA
dc.subjectpublicity businessuk_UA
dc.subjectpublicity productuk_UA
dc.subjectpublicity marketuk_UA
dc.subjectsocial advertisinguk_UA
dc.titleКреатив та його роль у системі просуванняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебанова.pdf2.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.