Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23906
Title: Креатив та його роль у системі просування
Authors: Чебанова, Оксана Павлівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Keywords: креатив
рекламний бізнес
рекламний продукт
рекламний ринок
соціальна реклама
creativ
publicity business
publicity product
publicity market
social advertising
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Citation: Чебанова О.П. Креатив та його роль у системі просування / О. П. Чебанова, О. М. Мкртичьян // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей XI Міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р. – Київ : КНТЕУ, 2017. – С. 130-132.
Abstract: Мода на «креатив» виникла не випадково. Все, що пов’язано з творчої складової бізнес-процесів, приносить великі доходи, причому як самим креаторам, так і тим, хто експлуатує їх ідеї. Одна з популярних сфер додатка «нестандартного мислення» – реклама.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23906
ISBN: 978–966–629–802–0
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чебанова.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.