Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабанін, Олександр Борисович-
dc.contributor.authorСироватський, Євген Володимирович-
dc.contributor.authorВідіборов, Дмитро Олексійович-
dc.contributor.authorBabanin, Aleksandr Borisovich-
dc.contributor.authorSyrovatsky, Eugene-
dc.contributor.authorVidiborov, Dmitri-
dc.date.accessioned2018-10-10T08:32:17Z-
dc.date.available2018-10-10T08:32:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБабанін О. Б. Підвищення точності комп'ютерної системи для випробування енергетичних систем тепловозів / О. Б. Бабанін, Є. В. Сироватський, Д. О. Відіборов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 164. - С. 137-146.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/239-
dc.description.abstractUA: Розглянуто механізм появи похибок у вимірювальному пристрої й розкриті їх функціональні, основні й додаткові характеристики. Виходячи з аналізу фізичного характеру кожної вимірювальної ланки запропонована методика складання рівняння похибки всього ланцюга шляхом підсумовування похибок ланок із ваговими коефіцієнтами (коефіцієнтами впливу), які залежать від виду їх розташування в структурній схемі. Такий метод розрахунку дає змогу виявити роль кожної ланки у формуванні результуючої похибки вимірювального пристрою і створити передумови для оптимізації його структурної схеми. Наведено приклад визначення коефіцієнтів впливу для аналого-цифрового перетворювача для вимірювання напруги тягового генератора тепловоза. Основний принцип такого підходу запропонований для підвищення точності реєстрації параметрів у комп'ютерній системі для випробування енергетичних систем тепловозів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The mechanism of occurrence of errors in the measuring device is examined and their functional, basic and additional characteristics are opened. Proceeding from the analysis of physical character of each measuring part the technique of drawing up of the equation of an error of all circuit by summation of errors of parts with weight factors (factors of influence) which depend on a kind of their arrangement in the block diagram is offered. Such method of calculation allows to reveal a role of each part in formation results errors of the measuring device and to create preconditions for optimization of his block diagram. The example of definition of factors of influence for the analog-digital converter for measurement of a voltage of the traction generator of a diesel locomotive is resulted. The main principle of such approach is offered for increase of accuracy of registration of parameters in computer system for test of power systems of diesel locomotives.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectзалежністьuk_UA
dc.subjectланкаuk_UA
dc.subjectпохибкаuk_UA
dc.subjectсигналuk_UA
dc.subjectсхемаuk_UA
dc.subjectточністьuk_UA
dc.subjectфакторuk_UA
dc.subjectхарактеристикаuk_UA
dc.subjectчутливістьuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectdependenceuk_UA
dc.subjectpartuk_UA
dc.subjecterroruk_UA
dc.subjectsignaluk_UA
dc.subjectthe schemeuk_UA
dc.subjectaccuracyuk_UA
dc.subjectthe factoruk_UA
dc.subjectthe characteristicuk_UA
dc.subjectsensitivityuk_UA
dc.titleПідвищення точності комп'ютерної системи для випробування енергетичних систем тепловозівuk_UA
dc.title.alternativeIncrease of accuracy of computer system for tests of power systems of diesel locomotivesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 164

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babanin.pdf354.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.