Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24099
Назва: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг»
Автори: Сиволовська, Олена Вікторівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» / укладачі : О. В. Сиволовська, О. М. Мкртичьян; кафедра маркетингу, комерційної діяльності та економічної теорії. - Харків : УкрДУЗТ, 2024. - 44 с.
Короткий огляд (реферат): Написання курсової роботи є завершальним етапом вивчення дисципліни «Маркетинг». Мета написання курсової роботи – подальша систематизація, засвоєння і поглиблення теоретичних знань, формування вмінь і навичок проведення самостійних досліджень з обраної галузі маркетингу, а також застосування одержаних знань та вмінь для вирішення конкретної практичної задачі. Методичні вказівки призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 Маркетинг усіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24099
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf585.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.