Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24189
Title: | Інтелектуальні ігри як метод проведення практичних занять |
Authors: | Дикань, Олена Володимирівна |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Дикань О. В. Інтелектуальні ігри як метод проведення практичних занять / О. В. Дикань // Підготовка фахівців нової генерації-завдання вищої освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (29-30 листопада 2017 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - С. 61-62. |
Abstract: | Культура нині – культура діалогу. По-перше, причиною діалогу є пізнавальний та емоційний інтерес, тобто він виконує інформаційну функцію в широкому розумінні слова. По-друге, діалоги передбачають інтерактивну взаємодію. Таким чином здійснюється комунікативна функція. І по-третє, діалог виконує орієнтувальну функцію, адже виникає певний зв'язок із вчинками, діями всіх, хто бере в ньому участь. Дебати – гра, що має на меті допомогти студентам сформувати навички, необхідні для досягнення життєвого успіху в сучасному суспільстві. Задум гри «дебати» – підвищити рівень знань студентів. І тому брати участь у дебатах треба для того, щоб чогось навчитися. Інакше кажучи, у дебатах важливішим є процес навчання, ніж остаточний результат кожної гри – перемога або поразка. Гра в "дебати" розвиває одну з найважливіших рис характеру особистості – допитливість. |
URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24189 |
Appears in Collections: | Підготовка фахівців нової генерації - завдання вищої освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дикань.pdf | 228.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.