Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24407
Назва: Факторна структура професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів залізничних спеціальностей
Інші назви: The factorial structure of professionally-applied physical fitness of students of railway specialties
Автори: Єфремова, Анжеліка
Шестерова, Людмила
Yefremova, Anzhelika
Shesterova, Lyudmila
Ключові слова: професійно-прикладна фізична підготовка
інженери-електрики залізничного транспорту
факторна структура
professionally-applied physical training
dynamics of indicators of physical fitness
electrical engineers of railway transport
factorial structure
physical education
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківська державна академія фізичної культури
Бібліографічний опис: Єфремова А. Факторна структура професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів залізничних спеціальностей / А. Єфремова, Л. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 1 (57). - С. 31-35.
Короткий огляд (реферат): UA: Мета: визначити факторну структуру професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів – майбутніх інженерів-електриків залізничного транспорту. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення літературних джерел, анкетування, антропометрія, тестування, функціональні проби, методи математичної статистики (факторний аналіз) із застосуванням комп’ютерної програми «SPSS 17.0». У досліджені взяли участь 50 студентів (юнаки) Українського державного залізничного університету. Результати: визначено співвідношення засобів фізичної культури, які доцільно використовувати для оптимізації професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців залізничної галузі. Висновки: факторний аналіз дозволив розподілити засоби фізичного виховання наступним чином: фізичні вправи, спрямовані на підвищення фізичної працездатності та загальної фізичної підготовленості, – близько 40%; вправи на розвиток силових якостей – 25%; вправи на розвиток швидкісно-силової витривалості – 15%; засоби, спрямовані на покращення функцій уваги та кінестатичної чуттєвості, – 10%; вправи на підвищення спеціальної працездатності – 10%.
EN: Purpose: to define the factorial structure of professionally-applied physical fitness of students – future electrical engineers of railway transport. Material & Methods: analysis and synthesis of references, questioning, anthropometry, testing, functional tests, and methods of mathematical statistics (the factorial analysis) with application of the computer program "SPSS 17.0". 50 students (young men) of Ukrainian state railway university participated in the research. Results: the ratio of means of physical culture which are expedient to use for the optimization of professionally-applied physical training of future specialists of the railway branch is defined. Conclusions: the factorial analysis allowed to distribute means of physical education as follows: physical exercises which are directed to the increase in physical working capacity and overall physical fitness – about 40%; exercises on the development of power qualities – 25%; exercises on the development of high-speed and power endurance – 15%; means which are allocated for the improvement of functions of attention and kinetic sensitivity – 10%; exercises which are directed to the increase in special working capacity – 10%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24407
ISSN: 1991-0177 (print); 1999-818X (online)
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yefremova.pdf239.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.