Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24576
Назва: Determining the load on a body of the gondola car with unloading hoppers under the basic operating modes
Інші назви: Визначення навантаженості кузова напіввагона з розвантажувальними бункерами при основних експлуатаційних режимах
Автори: Lovska, Alyona
Stanovska, Iraida
Nerubatskyi, Volodymyr
Naumenko, Yevheniia
Sushko, Dmytro
Ключові слова: gondola car with hoppers
vertical dynamics of the car
body strength
modal analysis of the car
напіввагон з бункерами
вертикальна динаміка вагона
міцність кузова
модальний аналіз вагона
Дата публікації: 2023
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Determining the load on a body of the gondola car with unloading hoppers under the basic operating modes / A. Lovska, I. Stanovska, V. Nerubatskyi, Y. Naumenko, D. Sushko // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2023. - Vol. 4, № 7 (124). - P. 21-29.
Серія/номер: Applied mechanics;
Короткий огляд (реферат): EN: The object of research is the processes of occurrence, perception, and redistribution of loads in the supporting structure of a gondola car with unloading hoppers. In order to increase the carrying capacity of the gondola car, and accordingly the profitability of railroad transportation, it has been proposed to improve its structure. This improvement implies the installation of unloading hoppers in its middle part. According to preliminary calculations, the use of unloading hoppers could increase the usable volume of the body by 2.82 m3. At the same time, the carrying capacity of the car would increase by 3.8 tons. Accordingly, the axial load on the wheelsets would increase. It is possible to solve this issue by using wheelsets with increased axial load in bogies. As part of the research, a mathematical modeling of the vertical dynamics of the gondola car during its movement in the empty and loaded states of the rail track was carried out. It was established that the movement of the car is evaluated as "excellent". The calculation of the strength of the gondola car body under the main operational load modes was carried out. The stability of the car's equilibrium was determined, and its modal analysis was also carried out.
UA: Об’єктом дослідження є процеси виникнення, сприйняття та перерозподілу навантажень в несучій конструкції напіввагона з розвантажувальними бункерами. Для збільшення вантажопідйомності напіввагона, а відповідно і рентабельності залізничних перевезень, запропоновано удосконалення його конструкції. Дане удосконалення полягає у встановленні за його середньою частиною розвантажувальних бункерів. За попередніми розрахунками використання розвантажувальних бункерів збільшить корисний об’єм кузова на 2,82 м3. При цьому вантажопідйомність вагона збільшиться на 3,8 т. Відповідно і збільшиться осьове навантаження на колісні пари. Вирішити це питання можливо шляхом використання у візках колісних пар зі збільшеним осьовим навантаженням. В рамках дослідження проведено математичне моделювання вертикальної динаміки напіввагона при його русі у порожньому та завантаженому станах рейковою колією. Встановлено, що хід руху вагона оцінюється як “відмінний”. Проведено розрахунок на міцність кузова напіввагона при основних експлуатаційних режимах навантаження. Визначено стійкість рівноваги вагона, а також проведено його модальний аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/24576
ISSN: 1729-3774 (print); 1729-4061 (online)
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.