Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2458
Title: Маркетингова політика розподілу
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Наумова, Олена Едуардівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Боровська, Ольга Геннадіївна
Issue Date: 2013
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Маркетингова політика розподілу : навчальний посібник / О. І. Зоріна, О. Е. Наумова, О. В. Сиволовська, О. Г. Боровська. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – 273 с.
Abstract: Навчальний посібник містить матеріал для підготовки студентів, слухачів курсів підвищення кваліфікації за спеціальністю «Маркетинг», які самостійно вивчають питання, пов’язані з організацією збутової діяльності підприємства. У посібнику системно, відповідно до нормативної програми вивчення дисципліни розглядаються теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування маркетингової політики розподілу. Матеріал навчального посібника структуровано за модульним принципом відповідно до вимог кредитно-модульної організації навчального процесу. Кожний розділ модуля містить теоретичний матеріал, питання для самоконтролю, тестові завдання для самоперевірки знань, а також ситуаційні та розрахункові завдання для самостійного опрацювання студентами теоретичного матеріалу. Для більш ґрунтовного опанування матеріалу дисципліни у навчальному посібнику наведено глосарій, предметний покажчик та бібліографічний список.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2458
ISBN: 978-966-2033-98-4
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Навчальний посібник.pdf3.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.