Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2466
Назва: Основи маркетингу та менеджменту
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Дергоусова, Алла Олександрівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Основи маркетингу та менеджменту : навчальний посібник / О. І. Зоріна, А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська. – Харків : УкрДАЗТ, 2014. – 323 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник «Основи маркетингу та менеджменту» складається з методичних рекомендацій, теоретичного та практичного досвіду управління маркетинговою діяльністю на підприємстві та застосування основ менеджменту, задач, ситуаційних вправ, тестів, які дозволять майбутнім фахівцям закріпити теоретичний матеріал і набути практичних навичок у прийнятті управлінських рішень. Навчальний посібник складається з 3 теоретичних модулів, що містять 14 розділів і практичну частину, а також охоплюють теми навчальних програм з дисциплін «Маркетинг», «Менеджмент». Зміст посібника, його структура, підхід до викладення матеріалу адаптовані до вимог кредитно-модульної форми навчання у вищих навчальних закладах. Посібник адресовано студентам вищих навчальних закладів денної та заочної форм навчання, які навчаються за технічними спеціальностями, керівникам фірм і спеціалістам, діяльність яких пов’язана із практичним маркетингом, а також тим, хто цікавиться питаннями ефективного управління організацією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2466
ISBN: 978-617-654-016-8
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний посібник.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.