Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/26251| Назва: | Особливості комп’ютерного моделювання поперечної навантаженості кузова напіввагона зі стінами із сендвіч-панелей |
| Автори: | Герліці, Юрай Ловська, Альона Олександрівна Діжо, Я. Рибін, Андрій Вікторович |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля |
| Бібліографічний опис: | Особливості комп’ютерного моделювання поперечної навантаженості кузова напіввагона зі стінами із сендвіч-панелей / Ю. Герліці, А. О. Ловська, Я. Діжо, А. В. Рибін // Збірник наукових праць ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Транспорт: наука та практика», 16 травня 2024 р. – Київ: СНУ імені В. Даля, 2024. – С. 192-194. |
| Короткий огляд (реферат): | Для зменшення навантаженості кузова напіввагона в експлуатації запропоновано впровадження у якості обшивки бокових стін сендвіч-панелей. Для обґрунтування такого рішення проведено дослідження поперечної навантаженості кузова напіввагона. Встановлено, що максимальне прискорення кузова напіввагона на 4,3% нижче за те, що діє на типову конструкцію. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/26251 |
| Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Герліці.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.