Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28242| Title: | Вплив повторних малоциклових навантажень на напружено-деформований стан сталефібробетонних лотків водовідведення | 
| Other Titles: | The influence of repeated low-cycle loads on the stress-strain state steel-reinforced concrete drainage trays | 
| Authors: | Андрійчук, О. В. Ясюк, І. М. Ужегов, С. О. Талах, Л. О. Andriichuk, O. V. Yasiuk, I. M. Uzhehov, S. O. Talakh, L. O.  | 
| Issue Date: | 2024 | 
| Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту | 
| Citation: | Вплив повторних малоциклових навантажень на напружено-деформований стан сталефібробетонних лотків водовідведення / О. В. Андрійчук, І. М. Ясюк, С. О. Ужегов, Л. О. Талах // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті: тези доповідей 10-ї Міжнар. наук.-техн. конф. (20-22 листопада 2024 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 126-128. | 
| Abstract: | Сталефібробетон (СФБ) є сучасним будівельним матеріалом, що поєднує в собі високі механічні властивості бетону та міцність сталевої фібри. Його застосування в конструкціях, які піддаються динамічним навантаженням, є перспективним через підвищену тріщиностійкість та деформативність. Однією з таких конструкцій є лотки для водовідведення в дорожньо-транспортних системах. Повторні малоциклові навантаження, спричинені рухом транспортних засобів, суттєво пливають на напружено-деформований стан таких лотків, а також на їх термін експлуатації. Метою наукового дослідження було вивчення впливу на роботу СФБ лотків водовідведення дії повторних малоциклових навантажень. | 
| URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28242 | 
| Appears in Collections: | Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Андрійчук.pdf | 871.92 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.