Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотапов, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorВітольберг, Володимир Геннадійович-
dc.date.accessioned2025-04-25T05:34:09Z-
dc.date.available2025-04-25T05:34:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПотапов Д. О. Проблеми змісту професійної освіти, як сучасна педагогічна проблема / Д. О. Потапов, В. Г. Вітольберг // Підготовка фахівців нової генерації-завдання вищої освіти: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (29-30 листопада 2017 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2017. - С. 124-125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28705-
dc.description.abstractСучасні трансформаційні процеси, що відбуваються в усіх сферах суспільного життя, зумовлюють постійне зростання вимог до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців. На сьогодні пріоритетним завданням вищої освіти є формування нової генерації фахівців, здатних на основі інтеграції загальнолюдських і професійних цінностей реалізовувати в професії індивідуальний спосіб життєдіяльності, орієнтуватися на сучасні технології, напрацьовувати власну стратегію професійної діяльності, реально оцінювати свої можливості та нести відповідальність за результати своєї праці. Відповідно актуальною проблемою для педагогічної теорії та практики є формування професійно значущих якостей особистості майбутнього фахівця, спрямоване насамперед на створення передумов для виходу студента на оптимальну траєкторію власного професійного розвитку.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПроблеми змісту професійної освіти, як сучасна педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підготовка фахівців нової генерації - завдання вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Потапов.pdf227.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.