Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28705
Назва: Проблеми змісту професійної освіти, як сучасна педагогічна проблема
Автори: Потапов, Дмитро Олександрович
Вітольберг, Володимир Геннадійович
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Потапов Д. О. Проблеми змісту професійної освіти, як сучасна педагогічна проблема / Д. О. Потапов, В. Г. Вітольберг // Підготовка фахівців нової генерації-завдання вищої освіти: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (29-30 листопада 2017 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2017. - С. 124-125.
Короткий огляд (реферат): Сучасні трансформаційні процеси, що відбуваються в усіх сферах суспільного життя, зумовлюють постійне зростання вимог до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців. На сьогодні пріоритетним завданням вищої освіти є формування нової генерації фахівців, здатних на основі інтеграції загальнолюдських і професійних цінностей реалізовувати в професії індивідуальний спосіб життєдіяльності, орієнтуватися на сучасні технології, напрацьовувати власну стратегію професійної діяльності, реально оцінювати свої можливості та нести відповідальність за результати своєї праці. Відповідно актуальною проблемою для педагогічної теорії та практики є формування професійно значущих якостей особистості майбутнього фахівця, спрямоване насамперед на створення передумов для виходу студента на оптимальну траєкторію власного професійного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28705
Розташовується у зібраннях:Підготовка фахівців нової генерації - завдання вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потапов.pdf227.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.