Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28841| Назва: | Вдосконалення конструкційних вузлів силових елементів кузову напіввагону |
| Інші назви: | Improvement of structural units of load-bearing elements of a gondola wagon body |
| Автори: | Шовкун, Вадим Олександрович Балашов, Олександр Олександрович Мартишко, Руслан Олексійович Шульга, Є. О. Shovkun, V. Balashov, O. Martysko, R. Shulga, E. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Вдосконалення конструкційних вузлів силових елементів кузову напіввагону / В. О. Шовкун, О. О. Балашов, Р. О. Мартишко, Є. О. Шульга // Прогресивні технології засобів транспорту: тези 2-ї міжнар. наук.-техн. конф. (5-6 грудня 2024 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2024. - С. 118-119. |
| Короткий огляд (реферат): | У практиці вагонобудування приділяється велика увага оцінці завантаженості новостворених та експлуатованих конструкцій. Найбільш поширеним типом парку вантажних вагонів, що здійснюють перевезення основних видів сировини та виробничих вантажів, є напіввагон. За даними АТ Укрзалізниця, напіввагон є найбільш пошкоджуваним видом рухомого складу, причому значна частина відмов (~50%) припадає на елементи кузова та рами, серед яких основна кількість відмов (до 70%) припадає на зварні з'єднання. За даними ряду організацій, втомні тріщини починають з'являтися в несучих зварних конструкціях напіввагонів уже через 2-3 роки експлуатації. Роботоздатність відновлених вагонів, як правило, залишається на низькому рівні через низьку якість ремонтних робіт, і, як показує статистика, вже через 3-4 місяці після планового ремонту в напіввагонах з'являються тріщини, переважно в зонах ремонтних зварних швів, які доводиться усувати під час поточного ремонту. Очевидно, що розрахункові схеми кузовів напіввагонів повинні забезпечувати можливість деталізованої оцінки напружено-деформованого стану (НДС) в місцях з'єднання окремих елементів та локальних зонах зварних швів при різних умовах експлуатації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28841 |
| Розташовується у зібраннях: | Прогресивні технології засобів транспорту |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Шовкун.pdf | 514.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.