Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаленко, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorПєнкіна, Ольга Євгеніївна-
dc.date.accessioned2025-05-19T18:13:33Z-
dc.date.available2025-05-19T18:13:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧаленко О. В. Методичний аспект реформи вищої освіти в Україні побудова освітніх програм / О. В. Чаленко, О. Є. Пєнкіна // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 100-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28908-
dc.description.abstractЗ набуттям чинності нового Закону України „Про вищу освіту” почався новий етап реформування вітчизняної освітньої системи. Закон містить багато норм, апробованих у європейських університетах, але нових для українських закладів освіти. Однією з головних методологічних засад нового Закону України „Про вищу освіту” є автономія закладів вищої освіти.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМетодичний аспект реформи вищої освіти в Україні побудова освітніх програмuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чаленко.pdf228.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.