Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГресь, Валерія Юріївна-
dc.date.accessioned2025-05-19T18:50:09Z-
dc.date.available2025-05-19T18:50:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГресь В. Ю. Можливості проблемного методу при вивченні фізичних явищ студентами заочного відділення / В. Ю. Гресь // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 105-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28914-
dc.description.abstractВикладання фізики в технічному вузі має свої психологічні особливості в порівнянні з навчанням, наприклад, студентів-фізиків. Одна з таких особливостей полягає в тому, що найбільший інтерес у майбутніх інженерів до матеріалу, що вивчається, виникає, якщо для них очевидний його зв'язок зі своєю майбутньою спеціальністю. Особливо це стосується до студентів заочного відділення. Базуючись на своєму, часто обмеженому, досвіді роботи за фахом, вони часто роблять висновок про «непотрібність» для себе якого-небудь розділу фізики. Сприйняття студентами-заочниками висловлюваного матеріалу відбувається набагато ефективніше, якщо вони зацікавлені темою лекції.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМожливості проблемного методу при вивченні фізичних явищ студентами заочного відділенняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гресь.pdf535.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.