Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28914
Title: | Можливості проблемного методу при вивченні фізичних явищ студентами заочного відділення |
Authors: | Гресь, Валерія Юріївна |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Гресь В. Ю. Можливості проблемного методу при вивченні фізичних явищ студентами заочного відділення / В. Ю. Гресь // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 105-106. |
Abstract: | Викладання фізики в технічному вузі має свої психологічні особливості в порівнянні з навчанням, наприклад, студентів-фізиків. Одна з таких особливостей полягає в тому, що найбільший інтерес у майбутніх інженерів до матеріалу, що вивчається, виникає, якщо для них очевидний його зв'язок зі своєю майбутньою спеціальністю. Особливо це стосується до студентів заочного відділення. Базуючись на своєму, часто обмеженому, досвіді роботи за фахом, вони часто роблять висновок про «непотрібність» для себе якого-небудь розділу фізики. Сприйняття студентами-заочниками висловлюваного матеріалу відбувається набагато ефективніше, якщо вони зацікавлені темою лекції. |
URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28914 |
Appears in Collections: | Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.