Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтомпель, Анатолій Миколайович-
dc.date.accessioned2025-05-20T19:41:01Z-
dc.date.available2025-05-20T19:41:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШтомпель А. М. Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу / А. М. Штомпель // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924-
dc.description.abstractОсновною формулою втілення модульно-розвивальної технології у вищій школі є проблемно-модульна лекція. Зміст, структура та форма такої лекції можуть змінюватись залежно від специфіки навчального курсу і від етапів навчального процесу. Проблемно-модульна лекція – це організоване спілкування лектора зі студентською аудиторією.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДеякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штомпель.pdf237.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.