Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штомпель, Анатолій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T19:41:01Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T19:41:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Штомпель А. М. Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу / А. М. Штомпель // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 115. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924 | - |
dc.description.abstract | Основною формулою втілення модульно-розвивальної технології у вищій школі є проблемно-модульна лекція. Зміст, структура та форма такої лекції можуть змінюватись залежно від специфіки навчального курсу і від етапів навчального процесу. Проблемно-модульна лекція – це організоване спілкування лектора зі студентською аудиторією. | uk_UA |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
dc.title | Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Штомпель.pdf | 237.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.