Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924
Назва: Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу
Автори: Штомпель, Анатолій Миколайович
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Штомпель А. М. Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу / А. М. Штомпель // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 115.
Короткий огляд (реферат): Основною формулою втілення модульно-розвивальної технології у вищій школі є проблемно-модульна лекція. Зміст, структура та форма такої лекції можуть змінюватись залежно від специфіки навчального курсу і від етапів навчального процесу. Проблемно-модульна лекція – це організоване спілкування лектора зі студентською аудиторією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924
Розташовується у зібраннях:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штомпель.pdf237.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.