Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924
Title: | Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу |
Authors: | Штомпель, Анатолій Миколайович |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Штомпель А. М. Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу / А. М. Штомпель // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 115. |
Abstract: | Основною формулою втілення модульно-розвивальної технології у вищій школі є проблемно-модульна лекція. Зміст, структура та форма такої лекції можуть змінюватись залежно від специфіки навчального курсу і від етапів навчального процесу. Проблемно-модульна лекція – це організоване спілкування лектора зі студентською аудиторією. |
URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924 |
Appears in Collections: | Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Штомпель.pdf | 237.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.