Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924
Title: Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу
Authors: Штомпель, Анатолій Миколайович
Issue Date: 2016
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Штомпель А. М. Деякі аспекти проблемно-модульної організації лекційного курсу / А. М. Штомпель // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект: тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (7-8 грудня 2016 року). - Харків: УкрДУЗТ, 2016. - С. 115.
Abstract: Основною формулою втілення модульно-розвивальної технології у вищій школі є проблемно-модульна лекція. Зміст, структура та форма такої лекції можуть змінюватись залежно від специфіки навчального курсу і від етапів навчального процесу. Проблемно-модульна лекція – це організоване спілкування лектора зі студентською аудиторією.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28924
Appears in Collections:Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Штомпель.pdf237.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.