Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГромова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorПуртова, Василиса-
dc.date.accessioned2025-06-07T08:35:12Z-
dc.date.available2025-06-07T08:35:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГромова О. В. Адаптація та впровадження гейміфікації як інноваційного інструменту підвищення ефективності бізнесу в IT-секторі України / О. В. Громова, В. І. Пуртова // New Horizons in Scientific Research: Challenges and Solutions : Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference, December 16-18, 2024. – Marseille : European Open Science Space, 2024. – Р. 104-106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28993-
dc.description.abstractУ сучасних умовах для бізнесу вирішальне значення має здатність залучати, утримувати та ефективно розвивати своїх працівників, оскільки саме це безпосередньо впливає на стійкість і прибутковість компанії. Одним із перспективних інструментів для досягнення таких цілей є гейміфікація – застосування елементів ігрової механіки у неігрових процесах, що підвищує залученість і мотивацію персоналу. HR-технології активно розвиваються в Україні, відкриваючи нові можливості для вдосконалення управління людським капіталом. Особливо це важливо для IT-сектору – галузі, що швидко розширюється та потребує якісних кадрів для підтримки високих темпів зростання.uk_UA
dc.publisherEuropean Open Science Spaceuk_UA
dc.titleАдаптація та впровадження гейміфікації як інноваційного інструменту підвищення ефективності бізнесу в IT-секторі Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Громова.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.