Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28993
Назва: | Адаптація та впровадження гейміфікації як інноваційного інструменту підвищення ефективності бізнесу в IT-секторі України |
Автори: | Громова, Олена Володимирівна Пуртова, Василиса |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | European Open Science Space |
Бібліографічний опис: | Громова О. В. Адаптація та впровадження гейміфікації як інноваційного інструменту підвищення ефективності бізнесу в IT-секторі України / О. В. Громова, В. І. Пуртова // New Horizons in Scientific Research: Challenges and Solutions : Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference, December 16-18, 2024. – Marseille : European Open Science Space, 2024. – Р. 104-106. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах для бізнесу вирішальне значення має здатність залучати, утримувати та ефективно розвивати своїх працівників, оскільки саме це безпосередньо впливає на стійкість і прибутковість компанії. Одним із перспективних інструментів для досягнення таких цілей є гейміфікація – застосування елементів ігрової механіки у неігрових процесах, що підвищує залученість і мотивацію персоналу. HR-технології активно розвиваються в Україні, відкриваючи нові можливості для вдосконалення управління людським капіталом. Особливо це важливо для IT-сектору – галузі, що швидко розширюється та потребує якісних кадрів для підтримки високих темпів зростання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/28993 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Громова.pdf | 2.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.