Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29041
Title: Дослідження сучасних систем залізничного технологічного радіозв’язку
Authors: Пономаренко, Кирило
Keywords: радіозв’язок
LTE-R
FRMCS
залізничний транспорт
цифрова мережа
техніко-економічний розрахунок
станційне покриття
radio communication
LTE-R
FRMCS
railway transport
digital network
techno-economic analysis
station coverage
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Пономаренко К. Дослідження сучасних систем залізничного технологічного радіозв’язку: пояснювальна записка до дипломної роботи бакалавра БРА 02.25.135.06ПЗ / К. Пономаренко; керівник А Єлізаренко; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 70 с.
Abstract: UA: Забезпечення безперервного та надійного зв’язку є критично важливим для сучасної інфраструктури залізничного транспорту, особливо в умовах інтенсифікації перевезень, підвищення вимог до безпеки та впровадження цифрових технологій управління рухом. У цьому контексті розгортання технологічних мереж радіозв’язку нового покоління (зокрема LTE-R та FRMCS) постає як ключовий елемент цифрової трансформації галузі. Актуальність теми зумовлена необхідністю оновлення морально застарілих аналогових систем та впровадження ефективних, стандартизованих підходів до проєктування, розрахунку й оптимізації цифрових систем зв’язку в залізничному секторі. Об’єкт дослідження — технологічна система радіозв’язку, що використовується для оперативного та службового забезпечення на залізничному транспорті. Метою роботи є аналіз, моделювання та оцінка доцільності впровадження цифрової мережі радіозв’язку LTE-R на визначеній ділянці залізничної інфраструктури з урахуванням технічних, енергетичних та економічних факторів. Основними завданнями стали вивчення сучасних стандартів, розрахунок параметрів зон обслуговування та навантаження в мережі, оцінка витрат і ефективності впровадження інноваційної радіосистеми.
EN: Ensuring uninterrupted and reliable communication is critically important for modern railway transport infrastructure, especially amid increasing transportation intensity, higher safety standards, and the implementation of digital traffic management technologies. In this context, the deployment of next- generation technological radio communication networks (such as LTE-R and FRMCS) emerges as a key element of the digital transformation of the railway industry. The relevance of the topic is driven by the need to replace obsolete analog systems and to introduce efficient, standardized approaches to designing, calculating, and optimizing digital communication systems in the railway sector. Object of the research — the technological radio communication system used for operational and service support in railway transport. Purpose of the study is to analyze, model, and assess the feasibility of implementing a digital LTE-R radio network on a selected railway section, taking into account technical, energy, and economic factors. The main objectives include studying modern standards, calculating service area parameters and network load, estimating costs, and evaluating the efficiency of deploying an innovative radio system.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29041
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пономаренко.pdf244.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.