Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДуравкіна, Юлія Андріївна-
dc.date.accessioned2025-06-14T15:38:20Z-
dc.date.available2025-06-14T15:38:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДуравкіна Ю. Модернізація системи електричної централізації шляхом підвищення експлуатаційної готовності: Пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.02.32.ПЗ / Ю. Дуравкіна; керівник О. Щебликіна; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29081-
dc.description.abstractUA: Робота присвячена розробленню проекту системи автоматизації для керування стрілками та сигналами на станції «А» з використанням мікропроцесорної централізації з метою підвищення безпеки руху поїздів та ефективності експлуатаційної роботи. Проведено аналіз існуючих систем керування стрілками та сигналами на залізничних станціях, включаючи релейні, релейно-процесорні та мікропроцесорні системи. Розглянуто їх функціональні можливості, переваги та недоліки. У роботі розроблено та обґрунтовано проектні рішення для системи мікропроцесорної централізації (МПЦ) станції «А», що включають однонитковий та двонитковий плани станції. Розроблено структурну схему МПЦ на базі трирівневої архітектури, виконано розрахунок кількості об’єктних контролерів. Розроблено схеми мікропроцесорного керування стрілочними електроприводами та світлофорами, а також схеми контролю вільності колійних ділянок з використанням тональних рейкових кіл. Розроблено технічну документацію, що включає дослідження показників безвідмовності та функційної безпечності центрального обчислювального модуля системи МПЦ, який має мажоритарну структуру резервування "2 із 3", для різних періодів контролю. Окремий розділ присвячено питанням охорони праці, зокрема аналізу основних небезпек при експлуатації системи МПЦ та питанням електромагнітної безпечності персоналу.uk_UA
dc.description.abstractEN: The work is devoted to the development of an automation system project for controlling switches and signals at station "A" using microprocessor-based interlocking to enhance train traffic safety and operational efficiency. An analysis of existing switch and signal control systems at railway stations was conducted, including relay, relay-processor, and microprocessor systems. Their functional capabilities, advantages, and disadvantages were reviewed. The thesis develops and substantiates design solutions for the Microprocessor Interlocking (MPI) system of station "A", which include single-line and double-line station plans. A structural scheme of the MPI based on a three-level architecture was developed, and the calculation of the required number of object controllers was performed. Schemes for microprocessor control of point machines and signals, as well as schemes for track vacancy detection using tonal track circuits, were developed. Technical documentation has been developed, including a study of reliability and functional safety indicators of the MPI's central processing module, which has a "2 out of 3" majority redundancy structure, for different inspection periods. A separate section is dedicated to occupational safety issues, particularly the analysis of main hazards during MPI system operation and issues of electromagnetic safety for personnel.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмікропроцесорна централізаціяuk_UA
dc.subjectкерування стрілками та сигналамиuk_UA
dc.subjectзалізнична станціяuk_UA
dc.subjectбезпека руху поїздівuk_UA
dc.subjectзалізнична автоматикаuk_UA
dc.subjectоб'єктний контролерuk_UA
dc.subjectтональні рейкові колаuk_UA
dc.subjectфункційна безпечністьuk_UA
dc.subjectmicroprocessor interlockinguk_UA
dc.subjectswitch and signal controluk_UA
dc.subjectrailway stationuk_UA
dc.subjecttrain traffic safetyuk_UA
dc.subjectrailway automationuk_UA
dc.subjectobject controlleruk_UA
dc.subjecttonal track circuitsuk_UA
dc.subjectfunctional safetyuk_UA
dc.titleМодернізація системи електричної централізації шляхом підвищення експлуатаційної готовностіuk_UA
dc.title.alternativeModernization of the critical infrastructure of railway transport-
dc.typeQualification paper-
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дуравкіна.pdf701.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.