Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидоров, Нікіта Сергійович-
dc.date.accessioned2025-06-14T15:55:40Z-
dc.date.available2025-06-14T15:55:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСидоров Н. Обладнання станції «Х» сучасними пристроями мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів на високошвидкісному залізничному транспорті: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.02.02.ПЗ / Н. Сидоров; керівник І. Сіроклин; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29083-
dc.description.abstractUA: Бакалаврська кваліфікаційна робота присвячена обладнанню станції «Х» сучасними пристроями мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів на високошвидкісному залізничному транспорті. У роботі розглянуто сучасні системи керування станційними пристроями автоматики та телемеханіки на залізничних станціях. Проведено детальний аналіз вимог до таких систем, особливостей мікропроцесорних технологій централізованого керування, а також здійснено обґрунтування вибору оптимальної системи для станції «Х». Запропоновано технічні підходи до оснащення станції системами мікропроцесорної централізації, зокрема розробку планів станції, структурної схеми управління, схем узгодження з напільними пристроями, мереж зв’язку та системи електроживлення. Окрему увагу приділено техніко – економічному аналізу впровадження мікропроцесорної централізації Ebilock – 950, оцінці її економічного ефекту та підвищенню ефективності станції. Також розглянуто аспекти охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Результати дослідження можуть бути корисними для оптимізації керування залізничними станціями та підвищення їхньої надійності.uk_UA
dc.description.abstractEN: The bachelor's qualification work is devoted to equipping station «X» with modern devices for microprocessor – based centralization of switches and signals in high – speed rail transport. The work considers modern control systems for station automation and telemechanics devices at railway stations. A detailed analysis of the requirements for such systems, the features of microprocessor – based centralized control technologies, and the justification for choosing the optimal system for station «X» are presented. Technical approaches to equipping the station with microprocessor – based centralization systems are proposed, including the development of station plans, control structure, coordination schemes with field devices, communication networks, and power supply systems. Particular attention is paid to the technical and economic analysis of the implementation of the Ebilock – 950 microprocessor – based centralization, assessment of its economic effect and improvement of the station's efficiency. Aspects of labor protection and safety in emergency situations are also considered. The results of the study can be useful for optimizing the management of railway stations and increasing their reliability.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectсистема керуванняuk_UA
dc.subjectавтоматикаuk_UA
dc.subjectтелемеханікаuk_UA
dc.subjectзалізнична станціяuk_UA
dc.subjectмікропроцесорна централізаціяuk_UA
dc.subjectEbilock – 950uk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectелектроживленняuk_UA
dc.subjectструктурна схемаuk_UA
dc.subjectнапільні пристроїuk_UA
dc.subjectcontrol systemuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjecttele – mechanicsuk_UA
dc.subjectrailway stationuk_UA
dc.subjectmicroprocessor centralizationuk_UA
dc.subjectEbilock – 950uk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectpower supplyuk_UA
dc.subjectstructural diagramuk_UA
dc.subjectfield devicesuk_UA
dc.titleОбладнання станції «Х» сучасними пристроями мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів на високошвидкісному залізничному транспортіuk_UA
dc.title.alternativeEquipment of station «X» with modern devices for microprocessor centralization of switches and signals on high – speed railway transport-
dc.typeQualification paper-
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сидоров.pdf285.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.