Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29083
Назва: | Обладнання станції «Х» сучасними пристроями мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів на високошвидкісному залізничному транспорті |
Інші назви: | Equipment of station «X» with modern devices for microprocessor centralization of switches and signals on high – speed railway transport |
Автори: | Сидоров, Нікіта Сергійович |
Ключові слова: | система керування автоматика телемеханіка залізнична станція мікропроцесорна централізація Ebilock – 950 оптимізація електроживлення структурна схема напільні пристрої control system automation tele – mechanics railway station microprocessor centralization Ebilock – 950 optimization power supply structural diagram field devices |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Сидоров Н. Обладнання станції «Х» сучасними пристроями мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів на високошвидкісному залізничному транспорті: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.02.02.ПЗ / Н. Сидоров; керівник І. Сіроклин; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 97 с. |
Короткий огляд (реферат): | UA: Бакалаврська кваліфікаційна робота присвячена обладнанню станції «Х»
сучасними пристроями мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів на
високошвидкісному залізничному транспорті. У роботі розглянуто сучасні системи
керування станційними пристроями автоматики та телемеханіки на залізничних
станціях. Проведено детальний аналіз вимог до таких систем, особливостей
мікропроцесорних технологій централізованого керування, а також здійснено
обґрунтування вибору оптимальної системи для станції «Х». Запропоновано
технічні підходи до оснащення станції системами мікропроцесорної централізації,
зокрема розробку планів станції, структурної схеми управління, схем узгодження з
напільними пристроями, мереж зв’язку та системи електроживлення. Окрему увагу
приділено техніко – економічному аналізу впровадження мікропроцесорної
централізації Ebilock – 950, оцінці її економічного ефекту та підвищенню
ефективності станції. Також розглянуто аспекти охорони праці та безпеки в
надзвичайних ситуаціях. Результати дослідження можуть бути корисними для
оптимізації керування залізничними станціями та підвищення їхньої надійності. EN: The bachelor's qualification work is devoted to equipping station «X» with modern devices for microprocessor – based centralization of switches and signals in high – speed rail transport. The work considers modern control systems for station automation and telemechanics devices at railway stations. A detailed analysis of the requirements for such systems, the features of microprocessor – based centralized control technologies, and the justification for choosing the optimal system for station «X» are presented. Technical approaches to equipping the station with microprocessor – based centralization systems are proposed, including the development of station plans, control structure, coordination schemes with field devices, communication networks, and power supply systems. Particular attention is paid to the technical and economic analysis of the implementation of the Ebilock – 950 microprocessor – based centralization, assessment of its economic effect and improvement of the station's efficiency. Aspects of labor protection and safety in emergency situations are also considered. The results of the study can be useful for optimizing the management of railway stations and increasing their reliability. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29083 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сидоров.pdf | 285.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.