Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарфьонов, Роман Олегович-
dc.date.accessioned2025-06-14T16:11:07Z-
dc.date.available2025-06-14T16:11:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПарфьонов Р. Розроблення проєктної документації для впровадження технологічного обладнання лінії метрополітену: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.02.09.ПЗ / Р. Парфьонов; керівник І. Сіроклин; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29084-
dc.description.abstractUA: Бакалаврська кваліфікаційна робота спрямована на аналіз та розробку технологій автоматизованого керування рухом поїздів у метро та на магістральному транспорті. У першому розділі розглянуто принципи роботи релейних систем управління залізничною інфраструктурою, сучасні підходи до автоматизації стрілок і сигналів на основі релейно – мікропроцесорних і мікропроцесорних систем, а також сформульовано відповідні висновки. Другий розділ охоплює розроблення проєктної документації для локального центру керування, включаючи схему колійного розвитку, структуру системи керування, оптимальну кількість модулів сигналізації, централізації та блокування, а також схеми для стрілочних приводів, світлофорів, контролю вільності колій, кодування ділянок і взаємодії з суміжними станціями. У третьому розділі проведено розрахунок безвідмовності та функційної безпечності центру керування, обґрунтовано методи підвищення цих показників, а також розглянуто аспекти охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Робота спрямована на підвищення ефективності та надійності систем автоматизації залізничного транспорту.uk_UA
dc.description.abstractEN: The bachelor's thesis is aimed at analyzing and developing technologies for automated train traffic control in the subway and mainline transport. The first chapter discusses the principles of operation of relay systems for controlling railway infrastructure, modern approaches to the automation of switches and signals based on relay and microprocessor systems, and draws relevant conclusions. The second section covers the development of project documentation for the local control center, including the track development scheme, the structure of the control system, the optimal number of signaling, centralization, and interlocking modules, as well as schemes for switch drives, traffic lights, track clearance control, section coding, and interaction with adjacent stations. The third section calculates the reliability and functional safety of the control center, substantiates methods for improving these indicators, and considers aspects of labor protection and safety in emergency situations. The work is aimed at improving the efficiency and reliability of railway transport automation systems.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectавтоматизоване керуванняuk_UA
dc.subjectрух поїздівuk_UA
dc.subjectметрополітенuk_UA
dc.subjectмагістральний транспортuk_UA
dc.subjectрелейні системиuk_UA
dc.subjectмікропроцесорні системиuk_UA
dc.subjectкерування стрілкамиuk_UA
dc.subjectсигналізаціяuk_UA
dc.subjectлокальний центр керуванняuk_UA
dc.subjectколійний розвитокuk_UA
dc.subjectautomated controluk_UA
dc.subjecttrain trafficuk_UA
dc.subjectsubwayuk_UA
dc.subjectmainline transportuk_UA
dc.subjectrelay systemsuk_UA
dc.subjectmicroprocessor systemsuk_UA
dc.subjectswitch controluk_UA
dc.subjectsignalinguk_UA
dc.subjectlocal control centeruk_UA
dc.subjecttrack developmentuk_UA
dc.titleРозроблення проєктної документації для впровадження технологічного обладнання лінії метрополітенуuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of project documentation for the implementation of technological equipment of the subway line-
dc.typeQualification paper-
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Парфьонов.pdf351.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.