Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29106
Назва: | Обладнання станції «О» системою мікропроцесорної електричної централізації |
Інші назви: | Equipment of station “O” with a microprocessor – based electrical centralization system |
Автори: | Очеретян, Олександр Володимирович |
Ключові слова: | мікропроцесорне керування контроль світлофорів контроль стрілок залізнична автоматизація системи сигналізації однонитковий план двонитковий план microprocessor control traffic lights control arrow control railway automation signaling systems single – line plan double – line plan |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Очеретян О. Обладнання станції «О» системою мікропроцесорної електричної централізації: пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи першого освітнього ступеня бакалавр ВКР 01.25.02.34.ПЗ / О. Очертян; керівник М. Ушаков; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 79 с. |
Короткий огляд (реферат): | UA: Бакалаврська кваліфікаційна робота присвячена аналізу та розробці мікропроцесорних систем керування і контролю світлофорами та стрілками на залізничній станції «О». У першому розділі розглядаються принципи роботи таких систем, аналізуються сучасні українські та закордонні рішення, їхні переваги та недоліки, а також формулюються висновки щодо їх ефективності. У другому розділі описано проєктування інфраструктури станції «О» для автоматизації керування світлофорами та стрілками. Розроблено однонитковий та двонитковий плани станції, схеми осигналізації, каналізації тягового струму, а також структурну схему мікропроцесорної системи. Проведено розрахунок необхідної кількості модулів зв’язку для забезпечення роботи системи, підсумовано ключові результати. Третій розділ
присвячений розробці схем мікропроцесорної системи: керування та контролю сигналів, стрілок, колійних ділянок, а також підсистеми живлення. Описано принципи їхньої роботи та взаємодії для забезпечення безпеки та надійності руху поїздів. У четвертому розділі оцінено економічну доцільність впровадження системи на станції «О». Проведено розрахунок економічного ефекту від її використання та проаналізовано потенційні ризики й небезпеки під час експлуатації та обслуговування. Дослідження пропонує комплексне рішення для автоматизації
керування залізничною станцією, що підвищує безпеку, ефективність та економічність її роботи. Результати можуть бути використані для модернізації залізничної
інфраструктури. EN: The bachelor's qualification work is devoted to the analysis and development of microprocessor – based systems for controlling and monitoring traffic lights and switches at the railway station «O». The first chapter discusses the principles of opera- tion of such systems, analyzes modern Ukrainian and foreign solutions, their advantages and disadvantages, and draws conclusions about their effectiveness. The second section describes the design of the infrastructure of the O station for automated control of traffic lights and arrows. Single – line and double – line station plans, signaling and traction current channelization schemes, as well as a block diagram of the microprocessor sys- tem were developed. The required number of communication modules to ensure the operation of the system is calculated, and the key results are summarized. The third chapter is devoted to the development of circuits of the microprocessor system: control and monitoring of signals, arrows, track sections, and the power supply subsystem. The principles of their operation and interaction to ensure the safety and reliability of train traffic are described. The fourth section assesses the economic feasibility of implement- ing the system at station O. The economic effect of its use is calculated and potential risks and hazards during operation and maintenance are analyzed. The study offers a comprehensive solution for automating the management of a railway station, which increases the safety, efficiency, and cost – effectiveness of its operation. The results can be used to modernize the railway infrastructure. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29106 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Очеретян.pdf | 371.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.