Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильєв, Вячеслав Сергійович-
dc.date.accessioned2025-06-16T13:10:36Z-
dc.date.available2025-06-16T13:10:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВасильєв В. Розроблення системи централізації стрілок та сигналів станції "Б": пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи ВКР 01.25.133.01.ПЗ / В. Васильєв; керівник І. Сироклін; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29108-
dc.description.abstractUA: У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання впровадження системи мікропроцесорної централізації (МПЦ) на залізничній станції. Проведено аналіз сучасних мікропроцесорних систем управління стрілками та світлофорами, їх порівняння з релейними аналогами, визначено переваги та обґрунтовано доцільність застосування вітчизняної системи МПЦ виробництва НВП «САТЕП». В ході роботи побудовано план станції з нанесенням усіх елементів СЦБ, розроблено структурну схему системи, описано принципи роботи основних пристроїв управління, контролю та живлення. Розглянуто питання технічного обслуговування, охорони праці та проведено розрахунок економічної ефективності впровадження запропонованого рішення. Отримані результати підтверджують, що впровадження МПЦ дозволяє підвищити рівень безпеки руху, зменшити експлуатаційні витрати та забезпечити гнучкість у розвитку інфраструктури станції.uk_UA
dc.description.abstractEN: The diploma thesis addresses the implementation of a microprocessor-based interlocking system (MPI) at a railway station. The study includes an analysis of modern microprocessor systems for controlling switches and signals, comparing them with relay-based analogs, and substantiates the feasibility of applying the domestic MPI system developed by the research and production enterprise "SATEP." A station layout was created, incorporating all signaling and interlocking elements; the structural scheme of the system was developed; and the principles of operation for key control, monitoring, and power supply devices were described. Issues of technical maintenance, occupational safety, and economic efficiency of the proposed solution were also considered. The results confirm that the introduction of an MPI system enhances operational safety, reduces maintenance costs, and ensures flexibility in station infrastructure development.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмікропроцесорна централізаціяuk_UA
dc.subjectСЦБuk_UA
dc.subjectстрілкаuk_UA
dc.subjectсвітлофорuk_UA
dc.subjectМКСТuk_UA
dc.subjectМКСВuk_UA
dc.subjectСАТЕПuk_UA
dc.subjectтональне рейкове колоuk_UA
dc.subjectШВРП–ЕЦТuk_UA
dc.subjectструктура МПЦuk_UA
dc.subjectавтоматизація залізниціuk_UA
dc.subjectmicroprocessor interlockinguk_UA
dc.subjectsignalinguk_UA
dc.subjectswitchuk_UA
dc.subjectsignaluk_UA
dc.subjectMKSTuk_UA
dc.subjectMKSVuk_UA
dc.subjectSATEPuk_UA
dc.subjectaudio frequency track circuituk_UA
dc.subjectSHVRP-ECTuk_UA
dc.subjectMPI structureuk_UA
dc.subjectrailway automationuk_UA
dc.titleРозроблення системи централізації стрілок та сигналів станції "Б"uk_UA
dc.typeQualification paper-
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васильєв.pdf237.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.