Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29108
Назва: Розроблення системи централізації стрілок та сигналів станції "Б"
Автори: Васильєв, Вячеслав Сергійович
Ключові слова: мікропроцесорна централізація
СЦБ
стрілка
світлофор
МКСТ
МКСВ
САТЕП
тональне рейкове коло
ШВРП–ЕЦТ
структура МПЦ
автоматизація залізниці
microprocessor interlocking
signaling
switch
signal
MKST
MKSV
SATEP
audio frequency track circuit
SHVRP-ECT
MPI structure
railway automation
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Васильєв В. Розроблення системи централізації стрілок та сигналів станції "Б": пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи ВКР 01.25.133.01.ПЗ / В. Васильєв; керівник І. Сироклін; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 74 с.
Короткий огляд (реферат): UA: У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання впровадження системи мікропроцесорної централізації (МПЦ) на залізничній станції. Проведено аналіз сучасних мікропроцесорних систем управління стрілками та світлофорами, їх порівняння з релейними аналогами, визначено переваги та обґрунтовано доцільність застосування вітчизняної системи МПЦ виробництва НВП «САТЕП». В ході роботи побудовано план станції з нанесенням усіх елементів СЦБ, розроблено структурну схему системи, описано принципи роботи основних пристроїв управління, контролю та живлення. Розглянуто питання технічного обслуговування, охорони праці та проведено розрахунок економічної ефективності впровадження запропонованого рішення. Отримані результати підтверджують, що впровадження МПЦ дозволяє підвищити рівень безпеки руху, зменшити експлуатаційні витрати та забезпечити гнучкість у розвитку інфраструктури станції.
EN: The diploma thesis addresses the implementation of a microprocessor-based interlocking system (MPI) at a railway station. The study includes an analysis of modern microprocessor systems for controlling switches and signals, comparing them with relay-based analogs, and substantiates the feasibility of applying the domestic MPI system developed by the research and production enterprise "SATEP." A station layout was created, incorporating all signaling and interlocking elements; the structural scheme of the system was developed; and the principles of operation for key control, monitoring, and power supply devices were described. Issues of technical maintenance, occupational safety, and economic efficiency of the proposed solution were also considered. The results confirm that the introduction of an MPI system enhances operational safety, reduces maintenance costs, and ensures flexibility in station infrastructure development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29108
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєв.pdf237.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.