Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29108
Title: | Розроблення системи централізації стрілок та сигналів станції "Б" |
Authors: | Васильєв, Вячеслав Сергійович |
Keywords: | мікропроцесорна централізація СЦБ стрілка світлофор МКСТ МКСВ САТЕП тональне рейкове коло ШВРП–ЕЦТ структура МПЦ автоматизація залізниці microprocessor interlocking signaling switch signal MKST MKSV SATEP audio frequency track circuit SHVRP-ECT MPI structure railway automation |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Васильєв В. Розроблення системи централізації стрілок та сигналів станції "Б": пояснювальна записка до випускної кваліфікаційної роботи ВКР 01.25.133.01.ПЗ / В. Васильєв; керівник І. Сироклін; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 74 с. |
Abstract: | UA: У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання впровадження
системи мікропроцесорної централізації (МПЦ) на залізничній станції. Проведено
аналіз сучасних мікропроцесорних систем управління стрілками та світлофорами,
їх порівняння з релейними аналогами, визначено переваги та обґрунтовано
доцільність застосування вітчизняної системи МПЦ виробництва НВП «САТЕП».
В ході роботи побудовано план станції з нанесенням усіх елементів СЦБ,
розроблено структурну схему системи, описано принципи роботи основних
пристроїв управління, контролю та живлення. Розглянуто питання технічного
обслуговування, охорони праці та проведено розрахунок економічної ефективності
впровадження запропонованого рішення. Отримані результати підтверджують, що
впровадження МПЦ дозволяє підвищити рівень безпеки руху, зменшити
експлуатаційні витрати та забезпечити гнучкість у розвитку інфраструктури
станції. EN: The diploma thesis addresses the implementation of a microprocessor-based interlocking system (MPI) at a railway station. The study includes an analysis of modern microprocessor systems for controlling switches and signals, comparing them with relay-based analogs, and substantiates the feasibility of applying the domestic MPI system developed by the research and production enterprise "SATEP." A station layout was created, incorporating all signaling and interlocking elements; the structural scheme of the system was developed; and the principles of operation for key control, monitoring, and power supply devices were described. Issues of technical maintenance, occupational safety, and economic efficiency of the proposed solution were also considered. The results confirm that the introduction of an MPI system enhances operational safety, reduces maintenance costs, and ensures flexibility in station infrastructure development. |
URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29108 |
Appears in Collections: | 2024-2025 н. р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васильєв.pdf | 237.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.