Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29131
Title: Удосконалення функціонування залізничного напрямку Х - О в умовах ризиків
Authors: Солтик, Данило Сергійович
Keywords: вантажні залізничні перевезення
залізничний напрямок
ризик-орієнтовані технології
процедура надання оптимального альтернативного маршруту
теорія графів
розподілена система підтримки прийняття рішень
railway freight transportation
railway direction
risk—oriented technologies
procedure for providing an optimal alternative route
graph theory
distributed decision support system
Issue Date: 2025
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Солтик Д. Удосконалення функціонування залізничного напрямку Х - О в умовах ризиків: пояснювальна записка та розрахунки до кваліфікаційної роботи УФЗНУ.300.00.00.000 ПЗ / Д. Солтик; керівник Т. Бутько; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 41 с.
Abstract: Об'єктом дослідження є формування процедури надання оптимального альтернативного маршруту вантажним поїздам на напрямку перевезень X-O. Метою дослідження є підвищення надійності функціонування напрямку залізничних перевезень в умовах можливого руйнування інфраструктури шляхом надання в автоматизованому режимі оптимального альтернативного маршруту перевезень вантажним поїздам. Роботу присвячено питанням управління рухом вантажних поїздів на напрямку перевезень на основі ризик-орієнтованих технологій в умовах можливого руйнування залізничної інфраструктури під час воєнних дій. В роботі запропоновано автоматизовану процедуру надання оптимального aльтepнaтивнoro маршруту для пepeвe’зeнь, які вже відбуваються. Для формалізації цього процесу обрано оптимізаційну математичну модель з використанням теорії графів. Цільова функція моделі представляю мінімальне значения суми експлуатаційних витрат при просуванні вантажного потяга альтернативним маршрутом у порівнянні із штатним графіковим перевезенням. Автоматизовану процедуру надання оптимального альтернативного маршруту вантажним поїздам на напрямку перевезень запропоновано інтегрувати до складу задач інформаціино-керуючої системи. АСКВП-УЗ—Є на АРМи відповідпого оперативного i диспетчерського персоналу. Роботу присвячено питанням управління рухом вантажних поїздів на напрямку перевезень
EN: The object of the study is the fonмation of а procedure for providing an optimal alternative route on the X-O transportation direction. The purpose of the study is to increase the reliability of the functioning of the railway transportation direction in conditions of possible infrastructure destruction by providing an optimal alternative transportatiвn route to freight trains in ап automated mode. The work is devoted to the issues of managing the movement of freight trains in the direction of transpoПation based оп risk-oriented technologies in conditions of possible destruction of the railway infrastructure during hostilities. The work proposes an automated procedure for providing an optimal alternative route ISr transportations that are already taking place. То formalize this process, an optimization matheinatical model using graph theory is selected. The objective fuвction of the model represents the miniiъum value of the amount of operating costs when moving а freight train along an altemative route in coiъparison with rcgular schedulcd transpoПation. It is proposed to iнtegrate the automated proccdurc for providing ап optimal alternative route for freight trains in the direction of transportaйon into the tasks of the infвrmation management systeni. ASRVP-UZ-E оп the ARMs of the relevant operational and dispatching personnel.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29131
Appears in Collections:2024-2025 н. р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Солтик.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.