Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29133
Title: | Розроблення графіків руху пасажирських поїздів у міжнародному сполучені |
Authors: | Сомов, Кирило Андрійович |
Keywords: | графік pyxy пасажирських поїздів пасажиропотік міжнародне сполучення запізнення поїздів passenger train timetable passenger traffic international traffic train delays |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Сомов К. Розроблення графіків руху пасажирських поїздів у міжнародному сполучені: пояснювальна записка та розрахунки до кваліфікаційної роботи РГРПП.300.00.00.000 ПЗ // К. Сомов; керівник О. Малахова; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. – Харків, 2025. – 63 с. |
Abstract: | UA: Об'єктом дослідження є складання графіку pyxy пасажирських поїздів у міжнародному сполученні.
Метою дослідження є розроблення графіків pyxy пасажирських поїздів на напрямку у міжнародному сполученні з урахуваниям ступеня впливу фактора "кількість зупинок поїздів на маршруті" на рівень виконання графіка pyxy пасажирських i приміських поїздів.
Світовий досвід показус, що ефективна система пасажирських перевезень неможлива без підтримки з боку держави.
Аналіз показників перевезень в Україні та Європі показує, що люди зацікавлені в поїздках на короткі відстані залізницею, хоча перевагу все ще має автомобільнии транспорт.
Графіки pyxy поїздів на маршруті Львів — Перемишль допомагають краще використовувати рухомий склад i підвищити якість обслуговування, зокрема шляхом подовження маршрутів до станціі Мостиська II.
В умовах обмеженої пропускної спроможності, коли пасажирські й вантажні поїзди рухаються одними и тими ж коліями, важливо, щоб диспетчери могли оперативно "наздоганяти" розклад пасажирських поїздів, навіть якщо це призводить до зсуву графіка вантажних. Це потрібно враховувати при оцінці ефективності перевезень вантажів.
Також аналіз показників свідчить, що в пасажирських перевезеннях можна скоротити кількість контрольних параметрів, залишивши, наприклад, лише два основних: пунктуальність за часом відправлення та прибуття, оскільки один з інших показників уже враховується в них. EN: The object of research is to develop а timetable for passenger trains in international traffic. The purpose of the study is to develop timetables for passenger trains in international traffic, taking into account the degree of influence of the factor "number of rain stops on the roiite” оп the level of performance of the schedule of passenger and sribнrban trains. G1oba1 experience shows that ап elfective passenger transportation system is impossihle without government sU Fort. Ап analysis of traffic indicators in Uki aine and Europe shows that pcople are interested in travelling short distances by rail, although road transport is still the preferred mode of transport. The train schedtiles on the Lviv-Premysl roiite help to make better use of rolling stnck and improve the quality tif service, in particular by extendinp• the routes to Mostyska II. In conditions of limited capacity, when passenger and freight trains run оп the same tracks, it is iinportant that dispatcliers can quickly ”catch up" with the schedule of passenper trains, even if this leads to а shift in the schedule of freight trains. This should be taken intn account when assessin the efficiency of freight transpвrtation. The analysis of the indicators also shows that the number of control parameters in passenger transport can be reduced, leaving, for example, only two main ones: punctuality in terms of departure and arriviil йmes, since one of the other indicators is already taken into accoimt. |
URI: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/29133 |
Appears in Collections: | 2024-2025 н. р. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.